Sunday 24 September 2017

SAMBUNGAN DIRI SAYA



Terima kasih wahai pembaca blog saya semua, terima kasih kepada pembaca blog saya dimana-mana, harap maaf, minta maaf ramai pembaca saya tak kenal, minta maaf saya ni seorang tuan-tuan ramai. semoga sudilah jumpa tegurlah, yang tinggal di Kelantan dan dimana-mana pun kalau jumpa dijalan harap senyum kita berjabat tangan jangan malu-malu. Kalaulah kenal saya ni tengok gambar dalam blog ni bukanlah hebat tinggi sama juga saudara-saudari. Selamat bertemu, usah ragu-ragu kita ni serupa saje sama manusia, makhluk kena jadi sifat kekurangan banyak sangat lagi kelemahan, macam saya sendiri nak turut tak sempat nak bagi puas hati tuan sekalian. MOHD KHAIRUL AMIE harap semua kata setuju, sebelum semua kata setuju saya nak minta sikit jangan keliru, kalau adik muda panggil abang Khairul boleh-boleh saje nak panggil En.Khairul, kalau lebih tua saya adik Khairul jangan tukar rupa dengan orang lain.

No comments:

Post a Comment